Det har vært noen uker med inntens jobbing.
Veldig positivt, så mange som ikke er vant til restaurant ''miljøet'', som blei kjent med det.
Fra vår side syns vi det var ufattelig dårlig organisert av lærerne. Ingen av lærerne var samkjørt i det hele tatt. En kokkelærer kunne si det ene, den andre kokkelæreren kunne si det motsatte. Og sånn lærerne gjorde det med Menyene var ufattelig dumt, bestemmer seg for retter og gir 3 gutter ansvaret for og finne oppskrifter helt fra bunn av på 3timer +/-, og skrive bestillingsliste. Hadde vi bare fått vite hvem retter vær gruppe hadde så kunne vi fått oppskriftene der og bare skrivd bestillingslista. Dagen etter vi hadde bestilt alle varer så endra Hendrik Grendel hva han skulle ha til den og den retten. Sånn gjør bare att ting går feil, da sier det seg selv att det ikke fungerer.
Restaurant dagen fungerte helt greit. Veldig mye tull. Organisering av bestillinger fantes ikke. Da lærer tar garnityr fra elever som var til bestillinger, så sier det seg selv att ting kommer til og gå feil. Det var ikke orden på kjøkknet i det hele tatt. Det var ikke rydda opp fra tidligvakta eller noe. Men det gikk jo helt greit da vi fikk ordna bestillingslappene.
Våres gruppe har fått mer ansvar enn noen andre med Bestillinger, Oppskrifter, Mice en place, Kjøreplan osv osv. Som egentlig var felles for Alle grupper. Det gjorde att vi mangler noen oppgaver.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar